NABORYInformacje o naborach, terminy i dokumenty

Wrota Pogórza – zapytanie ofertowe

Pogórzańskie Stowarzyszenie Rozwoju (ul. Chopina 10, 33-170 Tuchów, tel. 14 652 44 04, pogostoro@interia.pl, www.psr.tuchow.pl) wraz z partnerami: Kwartet na Przedgórzu, Zielony Pierścień Tarnowa, Stowarzyszenie „Na śliwkowym Szlaku”, Lokalna Grupa Działania Dunajec-Biała, zwracamy się z zapytaniem ofertowym na wykonanie usługi w ramach projektu „Wrota Pogórza”.

Wrota Pogórza jest innowacyjnym projektem na skalę województwa małopolskiego. Lokalne Grupy Działania, które realizują projekt położone są geograficznie w paśmie pogórza ciężkowicko-rożnowskiego oraz płaskowyżu tarnowskiego. Tworzy to niejako wrota do Pogórza.
Projekt Wrota Pogórza pełni rolę wirtualnej karty turystycznej, dzięki której turysta ma możliwość „kolekcjonowania” odwiedzonych miejsc.
Koncepcja zakłada utworzenie 10 Wrót Pogórza, które zostaną otwarte po zdobyciu wszystkich kluczy.
Aby zdobyć klucz do wrót należy odwiedzić poszczególne miejsca, które przypisane są do odpowiednich wrót, każde wrota otwiera inna liczba kluczy odpowiadających atrakcjom z danej tematyki wrót.
Wrota:
1. Słodkie Wrota (miejsca wytwarzania wyrobów słodkich, tj. miodów, dżemów, przetworów owocowych)
2. Wrota przeszłości (miejsca związane z historią)
3. Rowerowe wrota (miejsca atrakcyjne z punktu widzenia turystyki rowerowej: miejsca widokowe, przystanie rowerowe)
4. Święte wrota (miejsca kultu religijnego, kościoły, sanktuaria, kapliczki)
5. Ludowe wrota (miejsca kultu rzemiosła ludowego i tradycyjnego)
6. Końskie wrota (przystanie i stajnie konne)
7. Wrota relaksu (miejsca rekreacyjne, aktywnego spędzania wolnego czasu)
Zdobywanie kluczy do wrót odbywa się na zasadzie wirtualnej.
Podstawą projektu będzie aplikacja na urządzenia mobilne (komórki, smartfony), które po połączeniu z bazą danych będzie rejestrowała wszystkie zdobyte punkty przez turystę. Aplikacja ma być zaimplementowana w serwisie społecznościowym Facebook, co pozwoli na budowanie społeczności wokół projektu.
Każdy z obiektów na liście wrót będzie wyposażony w tabliczkę informacyjną (nadruk na poliwęglanie z aluminiową oprawą). Tabliczka informacyjna zawierać będzie opis obiektu, dane kontaktowe, fotografię oraz kod QR.
Fizyczne odwiedzenie obiektu i zeskanowanie kodu QR stanowić będzie dowód na „zdobycie” punktu – klucza do wrót. Użytkownik – Turysta po zeskanowaniu kodu QR zostanie przekierowany do aplikacji, która zapisze w bazie danych zdobycie klucza do wrót (obiektu). Informacja o zdobyciu klucza wyświetlona zostanie również na facebooku (jako forma pochwalenia się zdobyciem miejsca – obiektu – opcjonalnie za zgodą użytkownika na połączenie się z internetem).
Po zdobyciu wszystkich kluczy do danych wrót, np. Słodkich – czyli po odwiedzeniu wszystkich miejsc związanych z tą tematyką na obszarze 5 LGD, turysta otrzyma button, który będzie mógł przypiąć do papierowej wersji mapy z wrotami, na znak ich zdobycia.
Po zdobyciu wszystkich wirtualnych wrót, turysta zgłasza się do LGD w celu odebrania koszulki wysokiej jakości z grafiką promującą projekt.

Kierujemy do Państwa zapytanie ofertowe w zakresie następujących usług:
• opracowanie aplikacji na urządzenia mobilne wraz z jej implementacją na facebooka – fanpage
– aplikacja na urządzenia mobilne (system: iOS, Android)
– aplikacja zawierająca bazę danych ok. 400 obiektów (opis, fotografie, dane kontaktowe)
– aplikacja spełniająca zadanie wirtualnej karty turysty, umożliwiająca skanowanie kodów QR, wywoływanie informacji z bazy danych, łączenia się z internetem i bazą danych oraz zaimplementowana i połączona z facebookiem.
• opracowanie projektu graficznego wizualizacji projektu
• opracowanie i wyprodukowanie tabliczek informacyjnych wraz z kodami QR, tekstem oraz fotografiami: tabliczki metalowe o wymiarach 30x40cm mocowane na stalowej rurce.
• opracowanie i wydanie graficznej mapy w formacie A1 do oznaczania zdobytych wrót zgodnie z opracowanym wcześniej projektem graficznym wizualizacji projektu
• opracowanie i wyprodukowanie buttonów do oznaczania zdobytych wrót
• zaprojektowanie i przygotowanie 50 koszulek polo dla każdej LGD (łącznie 250 szt.)
• całość w jednej wersji językowej – j. polski
Termin realizacji: wiosna 2013 r.
Termin przesłania oferty: 19 października 2012 r.

Warunki oferty cenowej:
• złożona oferta powinna zawierać
– adres i dane oferenta
– opis nawiązujący do parametrów
– wartość netto oraz brutto
– termin ważności oferty
– datę sporządzenia oferty

Sposób dostarczenia oferty:
– pocztą elektroniczną na adres pogostoro@interia.pl
– pocztą tradycyjną na adres Pogórzańskie Stowarzyszenie Rozwoju, ul. Chopina 10, 33-170 Tuchów (decyduje data stempla pocztowego)