Małopolska będzie walczyć o nagrodę „Złote Formaty”
|Konkurs organizowany jest w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. W tym roku podczas jego czwartej edycji 173 projekty zgłosiło 75 miast i regionów. Do ścisłego finału dostały się dwa projekty urzędu marszałkowskiego i jeden krakowskiego magistratu. Województwo ma szansę na najwyższą nagrodę w kategorii „Działalność Promocyjna – Grand Prix” z projektem pormocyjnym naszego regionu „Kulturalna Małopolska 2007-2009”. Jest też szansa na zwycięstwo w kategorii „Wydawnictwo Promocyjne” z albumem „Smakowanie Małopolski”. Kraków może liczyć na podium w kategorii „Kampania on-line” z pomysłem: Kraków na YouTube, Facebook, blip.
W sumie do pięciu kategorii nominowano 25 kandydatów. W tej grupie znalazły się miedzy innymi projekty województwa śląskiego, lubelskiego i świętokrzyskiego oraz Poznania, Lublina, Rudy Śląskiej czy Szczecina.
Zwycięzców w poszczególnych kategoriach poznamy, już niedługo, bo 22 kwietnia.
Tutaj znajdziesz publikację zawierającą informacje o promocji naszego regionu w ramach projektu „Kulturalna Małopolska”, który znalazł się w gronie nominowanych do Grand Prix.
Warto przypomnieć, że nasze województwo może się już pochwalić zwycięstwami w poprzednich edycjach tego konkursu. W ubiegłym roku kampania „Małopolska na zawsze” okazała się najlepsza w kategorii outdoorowej kampanii reklamowej.
Poniżej (w kolejności alfabetycznej) lista nominowanych do finału konkursu „Złote Formaty 2010”:
Kategoria DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA – GRAND PRIX:
1. Poznań – Strategia Marki Poznań
2. Ruda Śląska – Promocja miasta Ruda Śląska
3. Województwo Małopolskie – Kulturalna Małopolska
4. Województwo Śląskie – Śląskie. Pozytywna energia
5. Województwo Świętokrzyskie – Kampania promocyjna Województwa Świętokrzyskiego
Kategoria OUTDOOROWA KAMPANIA REKLAMOWA:
1. Lublin – Kampania „Renesans inspiracji”
2. Poznań – Kampania „Wielkie Marki”
3. Ruda Śląska – Kampania „Szczęśliwi ludzie mieszkają w Rudzie”
4. Województwo Lubelskie – Kampania „Wyłącz napięcie, włącz zasilanie”
5. Województwo Śląskie – Kampania „Pozytywnie nakręceni polecają. Śląskie, pozytywna energia”
Kategoria EVENT:
1. Poznań – „Poznań za pół ceny”
2. Radom – „Szafa”
3. Sieradz – „Sieradz Open Hair Festival”
4. Trzebnica – „Zlot motocyklowy Honda Gold Wing”
5. Województwo Kujawsko-Pomorskie – „StarForce 2009 – 30-lecie Gwiezdnych Wojen w Polsce”
Kategoria WYDAWNICTWO PROMOCYJNE:
1. Łódź – „MC Łódź – subiektywny przewodnik po Łodzi”
2. Stary Sącz – „Chleb Nasz Powszedni czyli kuchnia Lachów Sądeckich”
3. Województwo Łódzkie – Album „Kocham Łódzkie”
4. Województwo Małopolskie – Album „Smakowanie Małopolski”
5. Województwo Pomorskie – Katalog Turystyki Przyjazdowej „Pomorskie Dobry Kurs”
6. Województwo Pomorskie – „Morze dla Ciebie? Bałtyk”
Kategoria KAMPANIA ON-LINE:
1. Dzielnica Bielany – Misja Bielany www.misjabielany.pl
2. Kraków – Kraków na YouTube, Facebook, blip
3. Lublin – Przeżyj studia. Studiuj w Lublinie www.student.lublin.eu
4. Poznań – Kampania Akademicki Poznań II www.poznanprzyciaganajlepszych.pl
5. Ruda Śląska – Ogólnopolski Festiwal Wspomnień www.festiwalwspomnien.pl
6. Szczecin – Design dla Szczecina www.szczecin.eu
7. Województwo Pomorskie – Konkurs. Zaproś znajomych na Pomorze www.poznaj3miasto.pl
Źródło: wrotamalopolski.pl