OGŁOSZENIE O NABORZE NR 9/2019 – ROZWÓJ OGÓLNODOSTĘPNEJ I NIEKOMERCYJNEJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ LUB REKREACYJNEJ LUB KULTURALNEJ
|Ogłoszenie o naborze 9/2019
Lokalna Grupa Działania Pogórzańskie Stowarzyszenie Rozwoju działająca na terenie gmin: Tuchów, Gromnik, Szerzyny, Ryglice i Rzepiennik Strzyżewski informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy na operacje z zakresu: rozwoju ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
Wsparcie udzielane jest w formie refundacji kosztów kwalifikowalnych.
Wnioski o przyznanie pomocy można składać w terminie: od 26.08.2019 r. do 09.09.2019r. bezpośrednio w siedzibie Lokalnej Grupy Działania Pogórzańskiego Stowarzyszenia Rozwoju,
w Tuchowie, ul. Chopina 10, w godz. od 8:00 do 16:00 w formie papierowej w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach oraz elektronicznej na płycie CD/DVD.
Termin składania wniosków upływa 9 września 2019 r. o godz. 16:00.
Zakres tematyczny operacji:
Cel ogólny 3: Kompleksowa oferta spędzania czasu wolnego na terenie Pogórza.
Cel szczegółowy 3.1: Rozwój bazy i oferty turystycznej.
Przedsięwzięcie 3.1.2: Budowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej, w tym małej architektury.
Wskaźnik produktu: Liczba nowych lub zmodernizowanych obiektów infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej w tym małej architektury – 4 obiekty.
Warunki udzielenia wsparcia:
1. Złożenie kompletu wymaganej dokumentacji w miejscu i terminie podanym w ogłoszeniu.
2. Zgodność operacji ze Strategią Rozwoju Lokalnego kierowanego przez społeczność (LSR).
3. Zgodność operacji z lokalnymi kryteriami wyboru operacji oraz uzyskanie minimalnej liczby punktów.
4. Zgodność operacji z warunkami przyznania pomocy określonymi w PROW na lata 2014-2020.
Kryteria wyboru operacji:
Lokalne oraz premiujące kryteria wyboru operacji znajdują się na stronie LGD – www.psr.tuchow.pl oraz w wersji papierowej w Biurze LGD.
Formularz wniosku o przyznanie pomocy, wniosku o płatność oraz projekt umowy o udzielenie wsparcia dostępne są na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego – www.prow.malopolska.pl
Formularz wniosku o udzielenie wsparcia, formularz wniosku o płatność, formularz umowy
o udzielenie wsparcia, LSR, kryteria wyboru operacji są udostępnione na stronie: Lokalnej Grupy Działania Pogórzańskiego Stowarzyszenia Rozwoju oraz do wglądu w biurze przy ul. Chopina 10
w Tuchowie, w godz. od 8:00 do 16:00.
Wysokość dostępnych środków w ramach naboru wynosi 116 249,00 zł.
Intensywność wsparcia nie może przekroczyć dla:
– jednostek sektora finansów publicznych – 63,63% kosztów kwalifikowalnych,
– podmiotów wykonujących działalność gospodarczą – 70% kosztów kwalifikowalnych,
– pozostałych podmiotów – 100 % kosztów kwalifikowalnych.
Wykaz dokumentów niezbędnych do wyboru projektów:
1. Wniosek o przyznanie pomocy wraz z załącznikami wymaganymi we wniosku dla danego beneficjenta.
2. Załączniki niezbędne do potwierdzenia spełnienia lokalnych kryteriów wyboru operacji oraz kryteriów premiujących (w formie papierowej).
Dokumentacja konkursowa
- Ogłoszenie o naborze
- Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.xlsx) – wersja 3z
- Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy zaktualizowana w dniu 1 grudnia 2017 r.(wersja 3z)
- Ogólna klauzula informacyjna
- Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa
- Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa
- Oświadczenia dotyczące przetwarzania danych osobowych osoby fizycznej występującej w poddziałaniu 19.2 wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętym programem rozwoju obszarów wiejskich na lata 2014-2020
- Oświadczenia dotyczące przetwarzania danych osobowych osoby fizycznej występującej w poddziałaniu 19.2 wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność objętym programem rozwoju obszarów wiejskich na lata 2014-2020 jako osoby świadczącej lub udostępniającej wkład rzeczowy
- oświadczenie o złożeniu tożsamej wersji papierowej i elektronicznej wniosku o przyznaniu pomocy
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- procedura oceny i wyboru operacji
- lokalne kryteria wyboru operacji
- premiujące kryteria wyboru operacji
- Biznesplan
- Biznesplan – tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4
- Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (wersja 3z)
- umowa o przyznaniu pomocy (wersja 7z)
- Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji
- Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych
- Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych
- Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020)
- Załącznik 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (.pdf) (wersja uaktualniona do umowy 7z)
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (.excel)
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (.pdf)
- Umowa o przyznaniu pomocy następcy prawnemu / nabywcy określająca warunki kontynuowania realizacji operacji (.pdf)
- Załącznik nr 4 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy -Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (.pdf)
- Załącznik nr 2 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy – Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością (.pdf)
- Wniosek o płatność
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.xlsx) – wersja 4z
- Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 4z)
- Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (przykładowy wzór)
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu
Biznesplan (jeśli dotyczy)
Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 7z)
Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)
Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy
Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)